Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: T3 - dosis?
Threaded View
-
09-02-15, 12:30 #11
Sv: T3 - dosis?
Du har en vigtig pointe Anisa - jeg har været meget underernæret. Jeg var på grænsen til undervægtig samtidig med, at jeg havde meget lavt stofskifte. Det er altså en mulighed :(
Jeg tåler heldigvis lidt flere ting nu, og jeg optager bedre nu. Jeg har ikke nogen vægt, men jeg har vel taget 10 - 15 kg på. Det hjalp, at jeg fik fjernet min blindtarm.
Jeg har ikke ressourcerne til at tjekke op på, hvilke enzymer, jeg har forsøgt mig med. Fire slags, tror jeg. Klarede ½ kapsel af en sammensætning for candidaovervækst. Ellers er jeg blevet helt ubeskriveligt syg.
Tør simpelthen ikke igen lige nu - men jeg er åben for forslag til en god type til senere brug. Ved godt, at jeg ikke kommer udenom i længden. Slimhinder paradoksalt nok lidt bedre på receptpligtige antibiotika. Mange andre infektioner end de kendte i det konventionelle system, kan skade slimhinder. Har nok f.eks. meget mycoplasma i fordøjelsessystemet.
Jeg kommer i tilbagefald, hvis jeg skriver mere nu. Men jeg er meget taknemmelig for alle jeres input!!
Jeg læser lidt op på det hele, tjekker jeres links m.v, og så vender jeg tilbage så snart, jeg kan!
Lignende tråder
-
Årsager til høj dosis Thyroid-S?
Av FruStration i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 18Siste melding: 25-07-11, 11:55 -
Usikker på Erfa-dosis
Av Sharon i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 23-07-11, 11:39 -
Høj Thyroid dosis !!
Av iluna i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 26-07-10, 10:51 -
Kan ikke øge dosis pga binyretræthed?
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 08-01-10, 11:56 -
Dosis - hvor meget må man øge?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-03-07, 13:07

Svar med sitat

Bokmerker