Jeg har selv psoriasis og har aldri hørt at det er etegn på en lungesykdom, men jeg vet at bortimot 70 % av de med psoriasis kan får varianten som slår innover og da hovedsaklig angriper ledd. Ville gjerne sett artikkelen du nevner Lisbeth.
Slik jeg skjønner deg Anne så er problemene dine nå at du fremdeles har perioder med fokusproblemer/"rusk i øyet-følelse", trykk bak h.øye og hodepine i høyre side som går over i migrene.
Migrene kan være årsaken til alle disse symptomene, kan de ikke det?
Blir migrenen behandlet? Går du på noen medisiner som kan gi deg disse symptomene?
Min erfaring fra da jeg gikk til Øverbye var at han var veldig flink til å se på summen av prøver og symptomer og ikke bare de enkelte prøvene.
Når det gjelder Diabetes Insipidus så virker det for meg som de ikke behandler det med mindre det er svært kraftig. Det var mistanke om det hos meg og hos min yngste siden vi begge drikker mye og selvsagt urinerer mye, men ingen av oss er under noen behandling for det. Ved kraftig DI kan man være oppe i 10-15 liter væske i døgnet. Hos oss er det snakk om 3,5 - 4 liter i døgnet.