Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
19-12-14, 19:45 #21
Sv: Desperat mann på let etter hjelp!
Hei smgj!

Takk for tipset! K2 er jo inn i vinden nå, men har ikke prøvd den enda. Men jeg skal sørge for å få hjemsendt noe av den også.
Ellers litt sterkere detoxsymptomer på ettermiddagen i dag.
Så i øyeblikket er det på en måte skrekkblandet fryd. Jeg kjenner på både vonde og gode ting på en gang... Men jeg gir meg ikke så lett!
Spiste noe tørrfisk snacks med 83% protein. Da ble jeg veldig urolig en stund etterpå. Vet ikke om det har med opplegget mitt å gjøre. Noen som ser noe sammenheng der. Testet to ganger, og samme effekt begge gangene. Lurer på om det er ammonia som gir den reaksjonen. Har en mistanke om at jeg mangler noe som bryter ned ammonia hurtig nok. Noen som har tips til tilskudd som kan tas sammen med eller før måltider med mye proteiner? Det er vel nedbrytning av proteiner som kan gi ammonia i blodbanen?
Lignende tråder
-
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 26-04-10, 14:08 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 3Siste melding: 06-03-10, 23:19 -
Mann på 22 år med høyt stoffskifte.
Av aesthetics i forumet Høyt stoffskifte hos mennSvar: 16Siste melding: 23-02-10, 18:35

Svar med sitat

Bokmerker