Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
19-10-14, 06:51 #23
Sv: På grensen av Hashimoto's ?
Hei,
da har det gått enda ei uke og det er 4 uker siden min drastiske halvering av stoffskiftemedisin fra 120 mg thyroid erfa og til 60 mg. (Tidligere følte meg meg forøvrig optimalt behandlet på 3 og 3/4 60 mg.) Forrige helg var jeg nokså slakk, bekymret for vektøking og forholdsvis lav kroppstemperatur. Jeg gjorde noen få tiltak. Jeg ringte en venn og fikk tak i DHEA og har nå fått tatt den dosen som jeg skal ta denne uka. (Det ble 4 ukers leveringstid på den DHEA'en jeg skulle ha). Videre fikk jeg tatt en ny time hos akupunktør. Har benyttet støttebehandling nå i sommer og høst i forbindelse med medisinreduksjon, og jeg hadde fått hoppet over noen timer en periode, så da fikk jeg satt det i gang igjen. Videre så har det vært iskaldt på soverommet, så jeg har forvarmet det, slik at jeg ikke har behøvd å fryse om natta. Jeg vet ikke hvilke tiltak som har hjulpet, men kroppstemperaturen har økt igjen. Jeg var nede på rundt 36,1 i den delen av syklusen det skal være høy temperatur, og er nå oppe i ca 36,5 igjen. Vekta har ihvertfall sluttet å øke, selv om den ikke har begynt å gå ned igjen. Er også mye mer opplagt nå. Så da er det kanskje håp likevel? Jeg skal vente 2-3 uker med å ta blodprøver (stoffskiftet) tenker jeg, så får vi se hva de viser. Fortsatt god helg til dere
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker