Viser søkeresultater 1 til 10 av 82
Threaded View
-
27-08-14, 18:13 #37
Sv: Binyretretthet og stoffskiftesymptomer
Hmmm, jeg hadde også samme erfaring med DS som Rufus. Det vil si at DS var altfor snill og tok ikke nok prøver til at problemene ble avdekket. Jeg begynte også hos TES på Funksjonellmedisinsk senter. DS henviste meg videre da han ikke klarte å hjelpe meg i mål. Lurer på hvor mange vi er som har blitt henvist videre? I allefall TES tok nødvendige prøver og da viste det seg at jeg fortsatt ikke hadde fått oppvekst av melkesyrebakterier og hadde noen bakteriearter jeg ikke burde ha.
Når det gjelder traumer, Vigdis, så lurer jeg litt på om man kanskje kan få hjelp på Funksjonellmedisinsk senter. Tror de behandler traumer, via hypnose etc, men kan ikke nok om det, og vet ikke hvordan effekten er. Lykke til videre alle sammen. Det kan være slitsomt å finne sin vei, men det er ikke sikkert det er umulig
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Binyretretthet???
Av Aud. i forumet DagbokerSvar: 12Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Har jeg binyretretthet?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 25-03-10, 10:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49

Svar med sitat

Bokmerker