Viser søkeresultater 1 til 10 av 82
Threaded View
-
27-08-14, 12:44 #33
Sv: Binyretretthet og stoffskiftesymptomer
Tusen takk for fornuftige og kloke svar. Jeg skjønner at det ikke finnes noen pille som kan reparere meg
Men det er så fryktelig vanskelig å ta tak i alt alene. Noen mener det ene er bra, mens andre mener noe annet(leger)
Jeg har lest mye om binyrer og konkret terapi med urter,kosthold,hormoner, men fokusert lite på den menatle siden... Det er jo engang slik at når man er nede og alt er tungt blir det vanskelig å ta alt på en gang...Og jeg trodde jeg måtte få på plass endel fysiske ubalanser for å kunne få det bedre psykisk. Nå har jeg jo kronisk bomull i hodet og greier ikke huske lenger enn akkurat sånn at jeg kommer meg gjennom dagen
Jeg har mest lyst og bare ligge og sove....Hormonene holder meg oppe.
Det skal da ikke være så forbannet vanskelig å leve et "normalt" liv uten å måtte reise halve Norge flere ganger i året,spise kostilskudd for tusenvis, ta dyre avføringsprøver, blodprøver i dusintall. Ja dere vet
Hadde det bare virket som det skulle hadde jeg ikke klaget.
Så oppi alt dette her er jeg redd for at disse hormonene ødelegger meg og at jo lengre jeg bruker dem jo verre blir det.
Hvor lenge har dere brukt cortef ?
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Binyretretthet???
Av Aud. i forumet DagbokerSvar: 12Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Har jeg binyretretthet?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 25-03-10, 10:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49

Svar med sitat

Bokmerker