Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Threaded View
-
31-03-14, 15:38 #29
Sv: Hypothyreose med antistoffer konstatert etter brystkreft i 2007
Jeg tror norske leger bare gir ut syntetiske hormoner. Det er bare å slå fast først som sist. Og hvis jeg tar feil blir jeg veldig glad.
Det tror jeg også. Men jeg tror kroppen din helst vil at hormonene skal være bioidentiske.
Jeg tror testosteron også er viktig i dette bildet, selv for en kvinne. Men jeg kan ikke nok om det til å uttale meg.
Når jeg har lest det som er skrevet av personer som går hos Hertoghe har jeg fått inntrykk av at han også bruker syntetiske hormoner. Kanskje ikke bare syntetiske, men jeg tror det forekommer (i de fleste tilfellene).
Jeg tror han har rett i at mange problemer har utspring fra maven, men det er farlig å bare ha fokus på én ting. Det kan godt hende at magen din er et problem, men all sunn fornuft tilsier at du trenger hjelp med hormoner. Dessverre får du ikke den riktige hjelpen med det. Jeg håper du har energi til å sette deg inn i dette før timen hos DS. Jeg ville gjort det klart for ham at jeg kun ønsket bioidentiske hormoner. Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, bare komme med mine tanker.
Alt godt til deg, Hildegås
Lignende tråder
-
Hvorfor får man hypothyreose når man ikke har antistoffer ?
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 28-03-12, 09:48 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
2007 TSH 10 og antistoffer
Av Kamelia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 11-02-11, 16:32 -
Fikk konstatert Graves i 2000 etter en lang rekke rare syptomer over et par års tid.
Av MetteS i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 44Siste melding: 07-02-07, 19:27

Svar med sitat

Bokmerker