Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Threaded View
-
31-03-14, 14:35 #28
Sv: Hypothyreose med antistoffer konstatert etter brystkreft i 2007
Fantastiske flinke Anisa og Lisbeth

Har lest hva dere skriver, har også kikket igjennom linkene.
Må innrømme at jeg syntes dette er vanskelig. Trodde alt jeg fikk av hormoner var bio-identiske.
Er jo klar over at Activelle er syntetisk men som jeg skrev fikk jeg lite utbytte av Estrogel.
Min gynekolog sa hun kunne lite om bio-identiske hormoner men for å hjelpe meg med mitt problem anbefalte hun en oppstart med Activelle.
Skal til D. neste mandag, skal selvfølgelig ta opp dette.
Jeg er ikke så kunnskapsrik som dere, tør derfor ikke bestille hverken på iherb eller andre nettbutikker uten at jeg er trygg på at det jeg bestiller er bra for meg. Kroppen min har vel mest sannsynlig et underskudd på de fleste av hormoner, da jeg jo er i minus på både bryst og eggstokker.
Testosteron er forresten aldri blitt nevnt, hvordan syntes dere jeg ligger der?
DS har jo gått i lære hos Hertogh i Belgia, behandler ikke han med bio-identiske hormoner? Merkelig.....dette.
Jeg bekymrer meg selvfølgelig over at bedringen uteblir... Slik er det selvfølgelig også med min familie. Jeg ville jo så gjerne hatt krefter både til barn og barnebarn men sånn er det ikke, kjenner på vonde følelser og tenker ofte at jeg bare er en belastning. Har alltid vært ei glad jente( dame ) positivt og har vært privilegert med en sterk psyke. ( kan vel ikke akkurat skryte av det nå nei)
Det er 4 mnd siden sist jeg var til time, da ble det mest fokus på min mave, han mener mye av problemet ligger der, får vel et svar på mandag.
Nok en gang takk, blir rørt å må innrømme at tårene renner, overveldet av deres godhet. Sender etter mange gode klemmer
Lignende tråder
-
Hvorfor får man hypothyreose når man ikke har antistoffer ?
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 28-03-12, 09:48 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
2007 TSH 10 og antistoffer
Av Kamelia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 11-02-11, 16:32 -
Fikk konstatert Graves i 2000 etter en lang rekke rare syptomer over et par års tid.
Av MetteS i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 44Siste melding: 07-02-07, 19:27

Svar med sitat

Bokmerker