Hei igjen, det er lenge siden jeg har vært her inne, kikket innom....men ikke postet noe på lenge.

Nå har jeg gått i behandling med Erfa i snart 3 år, dessverre så har ikke formen blitt veldig mye bedre. Sliter fortsatt med veldig lite energi, sover fortsatt dårlig og føler meg sliten og lei. Har siden sist vært igjennom NAV's program for restarbeidsevne. Fikk papirene for noen dager siden og der var konklusjonen" ingen restarbeidsevne ". Har tenkt mye rundt dette og er vel kommet til at jeg vil gjøre et forsøk på å søke uføretrygd, engstelig for at det skal bli avslått. Noen her som har erfaringer rundt dette.

Har også noen flere spørsmål jeg funderer over.... Jeg tar min Erfa når jeg går til sengs. Min energi slipper helt taket ved 12-13 tiden, kan det evnt være lurt å dele dosen i 2/3 doser. Jeg står fortsatt på samme dose Cortef men selv den klarer ikke å hjelpe meg gjennom dagen. Husker ikke om jeg sist nevnte at jeg er så ekstremt plaget med svetting, huden er kald men svetten renner, hender og føtter er også kalde. Det er fire mnd siden sist jeg tok blodprøver, da var de fine.

Har også et siste spørsmål, mine ben har det siste året blitt så svake, merker det mest når jeg skal går nedover trapper, også når jeg står lenge stille. Bena vil liksom ikke bære meg, de skjelver slik at de hopper og alle som ser meg lurer på hva som er galt. Jeg har ikke trent på flere år så kanskje kan det ligge noe der men de oppfører seg ikke slik når jeg går på gulv eller vei. Dette ble kanskje vanskelig å forstå men noen som kjenner til dette. Har også siden sist fått tatt avføringsprøver, skal til DS om to uker så da får jeg vel høre om det var noe funn.

Føler meg litt oppgitt, hadde vært såååå deilig om det hadde kommet en poseliv forandring, dumt å utdype dette for her inne er det mange som har vært syk mye lenger en meg, beklager til alle dere<3<3

God klem fra meg<3