Viser søkeresultater 1 til 10 av 30

Threaded View

Medlem siden
    Mar 2014
    Sted
    Hordaland
    Alder
    47
    Meldinger
    22

Standard Hei. Påvist lavt stoffskifte i 2003 for første gang

hei
    mitt navn er fm. er kvinne 35 år bor i Bergen. har påvist lavt stoffskifte i 2003 for første gang. prøvene ble fine etter stofskifte, men symptommene ikke forsvant.

nylige i det siste påviste lavt stoffskifte etter prøve og skal igjen settes på ny stoffskifte medisin. saken er at jeg har masse problemer som knyttet til det. både livskvaliteten, hud, hår, sovnforstyrrelse, pusten, kostholdmessig, synstilstand, fordøyelse og alt som hører til med en lav stoffskifte. og jeg synes det er på tide å få skikkelig behandling.

kanskje det er nøkkelen til alle mine lidelse gjennom mange år, og ber dere om hjelp angåenda anbefaling av en dyktig lege i Bergen område som er ekspert og erfaren innen feltet og sykdommer som har med stoffskifte å gjøre.

er kvalm, svimmel, vimsete, sove dårlig, angst, utmattet, får ikke sove til langt ut på natten når jeg sover så klarer ikke å stå opp til langt ut på dagen nærmest til kl 17 etter midagg. og det eneste som legen min sier er at han setter meg opp på medisin. noe som ikke fungerte før.

pleas hjelp meg med anbefaling av en lege som er dyktig innne feltet og jordnær og er villig til å gi meg utskrift av prøvene og som tar problemet mitt på alvor.

tusen takk
    Sist endret av Mod; 20-03-14 kl 09:11 Begrunnelse: Inlägg uppdelad i kortare avsnitt

Lignende tråder

1. Lavt stoffskifte siden 2003
    Av Anee i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 02-11-09, 09:01
  2. Fikk diagnosen lavt stoffskifte i 2003
    Av Tilte i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 35
    Siste melding: 25-01-09, 13:21
  3. Da har jeg vært hos endokrinolog for første gang..
    Av witchfrk i forumet Endokrinologer
    Svar: 14
    Siste melding: 30-05-08, 06:20
  4. Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
    Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 38
    Siste melding: 09-04-07, 22:40

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn