Viser søkeresultater 1 til 10 av 107
Threaded View
-
21-02-14, 14:21 #32
Sv: Mange symptomer, men flotte blodprøver!
Jeg benytter anledningen til å gratulere meg selv!
Det er nå omtrent 6 mnd siden jeg oppsøkte legen, og han har hele tiden hatt som hovedhypotese at det er noe "post-viralt" som feiler meg. Jeg er selvsagt ikke enig, og legen må nok forkaste sin hypotese også.
Jeg gratulerer meg selv: jeg har nå passert grensa for å oppnå diagnosen for ME, både tidsmessig og utredningsmessig. Takket være min egen innsats og vitebegjærlighet, har jeg unngått å bli feildiagnostisert med ME selv om stoffskifteprøvene mine er så flotte... Jeg HAR IKKE ME! Det er bortenfor en hver tvil at Levaxin fungerer. Håper det ikke går enda 6 mnd før jeg får rett diagnose... Jeg har nemlig planer om å gå over til NDT, og det er trolig en lang og møysommelig prosess, spesielt dersom jeg velger å kjøre prosessen hos fastlegen. Mitt naive håp er at fastlegen også lærer noe i prosessen, og dermed kan hjelpe andre i samme situasjon! Uansett skal jeg være hovedperson for min egen helse.
Med ønske om en god helg!
Ja, det er nok ikke så unaturlig at næringsopptaket (og dermed vitamin- og mineralstatus) er dårligere med lite magesyre. Heldigvis har jeg bra D-vitaminnivå, takket være vedlikeholdsdose på 1-2000 iu pr dag.
Det er nok snarere ferritinet som har blitt lavere pga lite magesyre, men det tar seg nok opp etter hvert!
Lignende tråder
-
"Flotte" blodprøver - men hva med stjernene m.m.?
Av iCat i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 07-07-12, 23:02 -
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Av sisi i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 22Siste melding: 13-04-10, 23:37 -
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Av sisi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 26-10-09, 14:27 -
Har mange symptomer og en mor med lavt stoffskifte.
Av Joohoo i forumet BlodprøverSvar: 18Siste melding: 07-05-09, 13:38 -
"Flotte og normale blodprøver"
Av queenie i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 04-03-09, 15:27

Svar med sitat

Bokmerker