Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
21-02-14, 11:24 #11
Sv: Jente på 6,5 år kanskje lavt stoffskifte?
Hei eias2

Det er leit å lese om stoffskifteproblemene til jentene dine
Husk at du ikke bare må se på TSH. Hvis den er litt høy skal FT3 og FT4 være det også. Bare minner deg på det, det er skrevet i en annen post i tråden din.
Enig i at det ikke er lett å ta affære bare på magefølelse. Men har du som mor en følelse av at ikke alt er som det skal, så er det sannsynligvis riktig.
Når det gjelder spørsmålet om kremtingen kan jeg svare deg et rungende JA! Jeg kremtet noe forferdelig før jeg ble medisinert. Jeg skjønte jo ikke hva det kom av, men i og med det så godt som forsvant med medisineringen var det stoffskiftet som forårsaket det.
Det positive for dere er at du nå har kommet inn hit og begynt å lese deg opp på stoffskiftet. Alle gode tanker til dere tre
Hei Pingvinen
En logisk tanke når det gjelder tidspunktet for utviklingen av stoffskifteproblemer tror jeg er dette: Generasjonen før oss holder seg friske litt lenger fordi de ikke er påført så mange triggere av luftforurensning, ferdigmat med mye dritt i, kremer med mye dritt i og den alltid tilstedeværende fluoren. Alle disse triggerne har jo som vi vet bare øket i årenes løp. Dette var bare min lille filosofering over dette emnet
Ha en fin dag alle sammen. Både dere her inne, og dere der ute
Lignende tråder
-
Trenger litt hjelp her...ang jente på 8 år...lavt stoffskifte?
Av Bønna i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 24Siste melding: 17-03-14, 19:58 -
Jente 10 år, lavt stoffskifte pg mye magevondt
Av Heal i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 27Siste melding: 10-07-11, 21:12 -
Jeg er en jente på 28 og lider av lavt stoffskifte
Av mokka i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 11-11-10, 21:40 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 06-07-05, 22:25

Svar med sitat

Bokmerker