Viser søkeresultater 1 til 10 av 58
Threaded View
-
04-01-14, 18:19 #31
Sv: Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist
Hei på deg!!
Nei, jeg har ikke vært så aktiv her inne i vinter, men har vært en flittig leser. Jeg har liksom ikke orket å sette meg til med skrivingen - har hatt et noe vanskelig år
Tror nok at mitt stoffskifte er sånn noenlunde velregulert med tyroid, men har så mange andre plager å slite med. Det igjen har resultert i perioder der jeg har vært ganske deprimert: TAR DET LIKSOM ALDRI SLUTT??
Jeg har jo hatt håp om at tyroid skulle være "tryllemiddelet", som det har vært for mange andre. Men nei - så jeg har liksom hatt en følelse av at jeg er dømt til evig pine og plage (uten å legge noe religiøst i akkurat det ordvalget, altså
)
Nå holder jeg på og leter etter et sted i varmere strøk, for å ta et lengre opphold borte fra den norske vinteren. F. eks. 6-8 uker
! Vi får se - jeg har tenkt at det kanskje kan gi en liten puff angående energien!
Lignende tråder
-
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 226Siste melding: 17-08-09, 16:33 -
Anatomiske forandringer i hjernen
Av Hansen i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 26-10-07, 10:48 -
Funker hjernen ?
Av Hansen i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 26-10-07, 10:48 -
glemsk mrav hjernen
Av skaye i forumet Hos legenSvar: 48Siste melding: 09-11-06, 21:44

Svar med sitat

Bokmerker