Hei Nora2

Et spørsmål til deg øker du aldri cortef f.eks ved infeksjon eller lignende? Jeg har en tilbakevennende hals vondt ca en gang i mnd. Tåler ikke stress/for mye bevegelse og blir snart smittet. Så da har jeg fått beskjed om å øke opptil dobbel dose for å "ta infesjon".
Før cortef utviklet min hals infesjon seg til rosen infeksjon i ansiktet og jeg havnet på sykehus, akutten i 3 dg. Så dette skulle da ikke skje igjen.

Hei Vigdis

Du har også brukt cortef og kjenner til økning ol. Spørsmål til deg: Når øker du? Jeg vet du har gått over til en annen tab type, men dog.

Til begge. Jeg begynner å bli redd for at jeg øker for ofte av bekvemmelighets grunner, slik som nu bruker 7 el 8 for jeg kjenner sår hals. Så er det noe med at hvis jeg ikke hadde hatt cortef måtte jeg ha stoppet opp og holdt sengen. Jeg er faktisk instilt på å prøve det ut, for jeg er redd at noen ganger kan jeg muligens ha kjøpt meg krefter til f.eks jule forberedelser. Så jeg vil bare høre om noen har erfaring og innspill mens jeg moter meg opp til å prøve ut å la kroppen "ta neste" infeksjon.
Rosen tok luven av meg brukte 8 mnd på å komme i normalen.
Tips