Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
02-10-13, 15:05 #14
Sv: Hvor lang tid før jeg blir bedre etter radiojodbehandling?
Hei!
Har selv hatt radiojod behandling.
Min erfaring er at det for det tar lang tid(6 måneder) før man eventuelt kan se stabile resultater etter radiojod. Var det slik at de ga deg radiojod for å bli kvitt de T4 produserende knutene? Da vil jeg tro de må gi deg en solid dose. Når du nå sier at legen ikke vil gi deg levaksin fordi det ser ut til at skjoldbruskjertelen fremdeles produserer vil jeg kanskje tro at radiojodbehandlingen ikke har virket som den skulle.
Det er flere som trenger en behandling nr 2
Med TSH på 8 sier kroppen din at den ønsker mere t3. Det vil den gjøre med å forsøke å lage mere t4. Hvis t4 er normalt for din kropp burde TSH være lavere.
Jeg må ha ekstra tilskudd av t3 siden kroppen ikke omdannet til t3 men til reverse t3 (som er en uvirksom t3).
Gå på legen din og få de nye tallene! Husk å pillefaste (øh,gjelder vel ikke deg siden du ikke tar levaksin) og ta prøvene om morningen.Mann på 49, Radiojodbehandling juli 2012, Levaxin. Levaksin og Armour fra september.
Da har jeg gjennomført en guttetur med sykkel i Piemonte!
Lignende tråder
-
Hvor mange har fått mer enn en radiojodbehandling?
Av Abiela i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 9Siste melding: 25-01-11, 23:38 -
Sykemelding etter radiojodbehandling (kreft)
Av Vilma i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 5Siste melding: 19-08-10, 09:54 -
hvor lang tid tok det.....?
Av DALIA i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 15-06-08, 20:34 -
Blir ikke bedre etter operasjon...
Av sofus i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 14-02-07, 14:05 -
Hvor raskt blir man bedre hvis Liothyroninen hjelper?
Av Dolphin i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 04-01-07, 13:23

Svar med sitat

Bokmerker