Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Tak skal I have for kommentarerne til "nattmedisinering". Det er virkelig værd at gentage og gentage fordi det er fortsat en ukendt sag for de fleste i behandling. Det er også hyppigt, at folk opgiver alt for hurtigt, når en behandling eller en fremgangsmåde ikke straks "virker" synligt og mærkbart med det samme.
For meg har også nattmedisinering virket. Da jeg ble hypo begynte jeg å våkne flere ganger hver natt. Noen netter mellom 10 og 15 ganger. Jeg merket bedring med en gang jeg begynte med hormoner om kvelden. Nå sover jeg stort sett natten igjennom slik jeg gjorde da jeg var frisk.

(Ser jeg har fått slettet for mye slik at jeg ikke får «quotet» skikkelig, men det får bare være sånn)
Jeg er også en av dem som har positiv effekt av nattmedisineringen. Jeg fikk effekt allerede på nattmedisinering av levaxin (jeg er nok av dem som har 1/2-2/3dels effekt av den), men enda bedre på Erfa. Det første jeg merket det på var MYE bedre søvnkvalitet. Og det begynte å bli (glidende bedre) etter bare få dager. Det å sove natta igjennom er gull verdt for kropp og sjel.