Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Tråd: Lei av å vente
Threaded View
-
17-07-13, 09:51 #1
Lei av å vente
Det er nå snart ett år siden jeg opererte bort skjoldbruskkjærtelen pga stort struma. Jeg fikk en arr-reaksjon etter operasjonen som legene sier vil gå bort, men jeg merker lite eller ingen endring. Dette arter seg sånn at jeg er hoven i øvre del av halsen, jeg har dager hvor dette gjør veldig vondt og jeg dermed får i meg veldig lite mat, og jeg har dager hvor dette merkes noe mindre. Men de "gode dagene" er alt for få, og de "dårlige dagene" alt for mange.
Det tok nesten ett år å finne riktig dosering på Levaxin, legen sier verdiene nå er innenfor normalen, så da er vel teorien at man etterhvert skal føle seg noe bedre. Håper jeg. Men da må den arreaksjonen bli mindre plagsom også. Mangelen på krefter tar på i mange sammenhenger. Jobber nå full tid etter å ha vært delvis sykemeldt en god stund, men det tærer veldig. Fritids-aktiviteter er noe som ikke eksisterer lenger, og det sliter på psyken å ikke ha overskudd til å gjøre noe som helst sammen med familien.
Skriver her og håper at noen leser dette og kjenner seg igjen, og kanskje kanskje jeg er heldig og kan få tips om hva jeg kan gjøre for å få tilbake livet mitt....For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Kreft. Hva kan jeg vente meg?
Av Miori i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 62Siste melding: 01-08-12, 16:22 -
Lei av å vente... på HelseNorge!
Av zeena i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 12-04-07, 00:22 -
Øke nå eller vente?
Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-03-07, 12:14 -
Bør jeg vente med Thyroxinbehandling?
Av chris i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 16Siste melding: 30-05-05, 13:37

Svar med sitat
Bokmerker