Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
09-06-13, 22:13 #10
Sv: Lavt stoffskifte med normale prøveresultater? Eller er det noe annet?
Hvis jeg husker riktig, så er blodprøvene tatt omtrent samtidig mellom 11-12. Vil det kanskje ikke gi et korrekt nok resultat, eller?
Hmm, rart å si men dette er nesten litt spennende.. Haha. Skal til UL av hals på torsdag, veldig spent på hva undersøkelsene viser. Kommer med en oppdatering!
Og tusen hjertelig takk for alle dere snille sjeler der ute som tar dere tid til å skrive utfyllende og lærerike svar til meg!! Jeg er ikke like flink til å svare tilbake, men er mest fordi jeg ikke kan like mye om det som dere. Dessuten glemmer jeg ofte å sjekke ut forumet for svar.. Men dere er virkelig satt pris på, det skal dere vite!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Normale blodprøver. Alle symptomer på lavt stoffskifte...
Av Anisa i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 06-07-12, 00:08 -
Lavt stoffskifte, ADHD (uoppmerksom type) eller noe annet?
Av Eilert i forumet DagbokerSvar: 6Siste melding: 04-12-11, 01:05 -
Hyperparathyroidisme eller noe annet?
Av Devana i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 70Siste melding: 16-11-10, 23:52 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
I puls ikveld, du kan ha lavt stoffskifte med normale prøver
Av nora i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 03-06-08, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker