Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
22-05-13, 18:35 #10
Sv: Stemlandklinikken uten amalgam og uten fluor?
Jeg kan se, at det som "mangler" i forhold til min amalgam-sanering er NAC (N-Acetyl-Cysteine) og fordøjelsesenzymer. Mucomyst skulle gerne være slimløsende i luftveje, så hvis noget skal ud også gennem luftveje, skulle Mucomyst gøre det nemmere.
SDR er en forkortelse af "Smart Dentin Replacement®", der " Contains fluoride that’s released to the oral environment" (kilder: (Smart Dentin Replacement - Scientific Compendium og Compressive Strength and Compressive Fatigue Limit behavior of
Two Fluoride releasing materials m.fl.).
"Bonding" er nok dental cement og "ceram M2" tror jeg er en nanokeramisk fyldningsstof. Dental cement kan sagtens indeholde fluor. Nanokeramik er nok for hård til at være reaktiv med "miljøet" i mundhulen. Svært at sige mere, når man ikke kender produktnavne.
Lisbeth. Jeg tror, at når man i dagens verden skal til at bestille materialer til en tandlægeklinik, skal man udtrykkeligt bestille produkter uden fluor. Ellers får man ganske automatisk leveret fluorid-release-produkter, simpelthen fordi de er blevet "normen".
Jeg tror, at folk ville valfarte til denne klinik fra nær og fjern, hvis den gjorde mere ud af, også at tilbyde 100% fluor-releasing-free dentalmaterialer.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hurra for Lundhags- turbukse uten fluor
Av Rosin i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 1Siste melding: 11-01-11, 11:47 -
jod uten salt i potetgull?
Av DALIA i forumet Helbred og kostholdSvar: 7Siste melding: 27-04-08, 15:56 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker