Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
23-04-13, 11:33 #7
Sv: Lavt stoffskifte med normale prøveresultater? Eller er det noe annet?
Å, visste ikke at B12 kan ha sammenheng med plagene jeg har i forhold til muskelsmerter og trøtthet! Hvorfor tar du sprøyter, er det kortere virkningstid da? Vil helst merke bedring så fort som mulig, og er så lei av piller (går på D-vit nå, og astma- og allergimedisiner fra tidligere av).
Hmm, mulig jeg er noe ukonsentert her.. Men hvor finner jeg illustrasjon av hvordan jeg klyper armen? Finner jeg bare dette i selve boken? Interessant med slike alternative prøver som ikke fastlegene benytter seg av!
Jeg har, så lenge jeg kan huske, alltid hatt problemer i forhold til jernmangel. Denne gangen har resultatene mine vist at det er litt lavt, men ikke merkverdig mye, og det tror jeg har sammenheng med at jeg nylig har begynt å ta litt jerntilskudd (ikke daglig, for glemmer det som oftest). Blodmangel har jeg også hatt tidligere. Hvordan ser jeg om de har målt kolesterolnivået mitt, heter det bare kolesterol på prøvesvarene mine?
Hva er forresten K2, Kevlin? :amatør:
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Normale blodprøver. Alle symptomer på lavt stoffskifte...
Av Anisa i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 06-07-12, 00:08 -
Lavt stoffskifte, ADHD (uoppmerksom type) eller noe annet?
Av Eilert i forumet DagbokerSvar: 6Siste melding: 04-12-11, 01:05 -
Hyperparathyroidisme eller noe annet?
Av Devana i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 70Siste melding: 16-11-10, 23:52 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
I puls ikveld, du kan ha lavt stoffskifte med normale prøver
Av nora i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 03-06-08, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker