Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
23-04-13, 09:26 #5
Sv: Lavt stoffskifte med normale prøveresultater? Eller er det noe annet?
Takk for gode svar, Pingvinen! D-vitaminnivået mitt var på 46, og har fått oppgitt 50-150 på referanseområdet. 14.09.12 var nivået på 60, så det har jo sunket en del på kort tid (noe som er naturlig siden det har vært vinter og lite sollys).
Har sett litt på B12 og ferritin nå, og er ganske overrasket over nivåene der.. B12-nivået mitt er per idag på 194, og referanseområdet er 170-650. Det er jo akkurat innenfor området, men latterlig lavt spør du meg. 14.09.12 var nivået på 273, så det har jo sunket en god del på relativt kort tid uten betydelig grunn? Rart at ikke legen min har kommentert dette..
Når det gjeder ferritin, så har de ikke testet nivået mitt denne gangen. Referanseverdiet her er 15-200, og 14.09.12 var mitt nivå på LATTERLIGE 16!! Jeg er ingen ekspert på området, men virker ikke dette alt for lite?
Lurer på om jeg må tilbake til min egen fastlege først, og så eventuelt få en second opinion.. Du har rett i det du sier om at jeg bør gi d-vitaminene og fastlegen en sjanse, for det siste jeg vil er å få et dårlig forhold til fastlegen som egentlig er ganske grei.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Normale blodprøver. Alle symptomer på lavt stoffskifte...
Av Anisa i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 06-07-12, 00:08 -
Lavt stoffskifte, ADHD (uoppmerksom type) eller noe annet?
Av Eilert i forumet DagbokerSvar: 6Siste melding: 04-12-11, 01:05 -
Hyperparathyroidisme eller noe annet?
Av Devana i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 70Siste melding: 16-11-10, 23:52 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
I puls ikveld, du kan ha lavt stoffskifte med normale prøver
Av nora i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 03-06-08, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker