Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
14-04-13, 08:40 #3
Sv: Jodflekken forsvant etter to timer. Hva gjør vi?
Hei Anisa

Ja, må si jeg lurte litt jeg også.
Ok, så da skal vi/han ta det innvortes, altså drikke 3 dråper i vann i løpet av dagen? Jeg har sett du har skrevet om framgangsmåten på armen, men dere tar det innvortes? Jeg har trodd at dere bare smørte det på armen, jeg
Så har jeg også trodd at det bare var Nascent Iodine dere brukte. Men hvis vi trenger Lugol's for å teste på nytt så bestiller jeg det.
Vi vet ikke hvor lenge han har hatt denne strumaen, så jeg håper at jodtilførsel skal forhindre at han utvikler lavt stoffskifte. Jeg har også hørt at struma starter med jodmangel, så derfor syntes jeg det var viktig å teste det. Og det stemte jo.
Han hadde ikke noen motforestillinger. Han har ikke satt seg inn i noe selv, så han stoler på det jeg sier. Jeg tenkte vi kunne begynne med Nascent innvortes og se om det retter på noe.
Tusen takk for at du tar deg tid til å svare, Anisa
Lignende tråder
-
Høy puls ved trening (og mange timer etterpå)
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 13Siste melding: 04-05-15, 23:01 -
Hva gjør jeg nå?
Av vekten02 i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 10Siste melding: 11-12-07, 21:20 -
Hva gjør jeg nå?
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 24-09-07, 22:42 -
Alkoholsjokk etter inntak av 3 halv-litere på 6 timer....
Av benga i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 08-06-07, 14:25 -
KAKAOEN SOM FORSVANT.
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 15-09-06, 21:04

Svar med sitat

Bokmerker