Viser søkeresultater 1 til 10 av 184
Threaded View
-
04-04-13, 11:36 #21
Sv: Sterke symptomer på lavt stoffskifte
De er helt fine, men jeg skal innrømme at jeg nok får i meg en god del salt.. Så lenge bakover i tid som jeg greier å huske, har jeg bestandig hatt en hang til salt. I perioder har jeg også rett og slett spist rent salt..

Den ble behandlet med Florinef helt til endokrinologen fikk meg til å slutte slik at denne kunne se at det var sant at jeg hadde lav aldosteron også uten tabletter og slik at vi kunne gjøre målinger av reninaktivitet.. På forrige konsultasjon på sykehuset var vi enige om å trappe ned og slutte på binyrestøtte for å kunne gjøre målinger upåvirket av medisiner. På neste konsultasjon skulle vi vurdere ev. Synactentest hvis prøvene tilsa det. Derfor bestemte jeg meg for å gi det en sjanse frem til denne konsultasjonen som heldigvis er neste uke. Forma er rett og slett håpløs, så kommer jeg ingen vei med endokrinologen, begynner jeg på igjen med noe binyrestøtte uansett hva de sier. Men det hadde vært greit å få en diagnose på papir fra en endokrinolog for fremtiden..
Noe av dette stemmer for min del, spesielt svimmelhet, light headedness, utmattethet, ubegripelig saltbehov og veldig tørst.
Elektrolyttnivå i blodet er normalt, muligens pga. spiser mye salt? Tørste har sanns. også sammenheng med saltinntak, selv om dette gjelder i perioder med mindre/lite salt og. Blodtrykk(120-130/68-75) og puls(60-65) er for tiden "normalt", men svinger en del begge veier. Fortsatt ikke varm, men fryser ikke konstant som før stoffskiftemedisin.
Jeg får også VELDIG hodepine av lav aldosteron, men salt hjelper ikke for min del. I perioden jeg brukte florinef var jeg tilnærmet velsignet "hodepine-fri", og det var noe av det første som kom tilbake når jeg sluttet med dette..
Jeg har også blitt enormt plaget med veldig røde øyne - ser ut som om jeg har vært skikkelig på fylla..
Har en flaske "Clear Eyes" i lommen hele tiden.. Det hjelper ei stund i hvertfall..
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27

Svar med sitat

Bokmerker