Akkurat fått svar på siste blodprøvesettet.. Interessant at stoffskiftet mitt da på 90mg Erfa er eksakt det samme som før jeg begynte med medisiner i det hele tatt!?? (Med unntak av TSH da selvfølgelig..) Venter fortsatt på kortisol i døgnurin, mens aldosteron nå igjen er under normal..
TSH: 0,01 (0,27-4,2)
FT4: 12 (12-22)
FT3: 5,6 (3,1-6,8)
Anti-TPO: 12 (<35)
Aldosteron: < 69 (70-800)
Reninakt.: 0,4 (< 1,5)

Glede seg til ny time hgos endokronolog..? Nei..

Dårlig form nå - hodepine, svimmel, konsentrasjonsvansker, hukommelse på bærtur ("kan du slutte å kjøpe saft - vi har 9 flasker nå..!!!"), numne hender/underarmer og generelt vond i kroppen. Sover mye, men fryser ikke.
Skjente sidelengs i morges, så ille at jeg nesten holdt på, til fots, å kræsje med en rad parkerte biler i parkeringshuset.. Burde jeg egentlig kjøre bil i det hele tatt..!? Håndskrifta er nok en gang stygg, og for andre stadig mer uleselig, og når jeg skriver så konsentrerer jeg meg så hardt at jeg har kjempevondt i hånda etterpå.. Reddet av PC på jobb..
Stresstoleranse på en skala fra 1-10 hvor 10 er maks, er ca 0,5.. Venter spent på resultat av kortisolprøve..

Rett etter prøvetakingen gikk jeg opp på Erfa-dosen, men det hjelper ikke noe foreløpig..