Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
22-03-13, 23:00 #6
Sv: Huldra_70's dagbok og erfaringer.
Liten oppdatering igjen. Nå har jeg brukt samme dose Levaxin i en måned. Formen stiger sakte fortsatt, har perioder nå også der jeg føler meg matt og sliten, men henter meg lettere inn igjen. Jeg har nå faktisk ryddet og vasket i huset i to dager (stort hus og myyye forsømt etter laaaang tid med liten energi...), og det går faktisk bra!
Jeg har begynt å ta medisinen på kvelden fordi jeg forstod at den helst ikke skal kombineres med kaffe og melk - og jeg må ha kaffe FORT på morgenen, ellers er dagen så å si ødelagt! 
En annen ting jeg har lagt merke til er at det har skjedd noe med hendene mine. De har i lange tider dovnet bort om natta. Jeg har våknet og da er de helt vekke og du verden så vondt det er når de kommer til "seg selv igjen". Men jeg tror det må være de siste to ukene at dette har blitt mer og mer borte - kanskje dette har noe med stoffskiftet å gjøre også?
Tar fortsatt vitamin D3 og det andre tilskuddet med Magnesium og diverse annet (husker ikke alt), samt B12 tablett, men den tar jeg ikke regelmessig. Skal høre hva nivået mitt er neste gang jeg skal til legen - som er i slutten av april.
Andre ting? Jo, humøret mitt er mer stabilt. Men det er kanskje naturlig når formen er bedre?

Så da fortsetter ferden mot et forhåpentligvis bedre liv.
Lignende tråder
-
Pundas dagbok
Av Punda i forumet DagbokerSvar: 77Siste melding: 18-12-13, 14:33 -
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Min dagbok
Av Marina73 i forumet DagbokerSvar: 32Siste melding: 14-05-11, 10:39 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
~~des65 sin dagbok!~~
Av des65 i forumet DagbokerSvar: 19Siste melding: 21-07-05, 12:35