Viser søkeresultater 1 til 10 av 184
Threaded View
-
18-03-13, 22:24 #36
Sv: Sterke symptomer på lavt stoffskifte
Jeg begynte med akkurat slik du beskriver i juni i fjor. venstre ankel er mitt verste område og jeg er 100 % avhengig av ankelstøtte eller skoletter som støtter ankelen for og kunne gå uten og ramle hver gang ankelen svikter.
Jeg har ikke klart og finne ut om svikt og strøm/lyn-følelse inntreffer samtidig eller om den ene før det andre, fordi det for meg virker som det skjer samtidig.
Jeg har også klaget på at de store muskelgruppene i perioder regelrett brenner og svir.
Nevrolog sa at jeg hadde grenselave målinger på NEG, men jeg har ikke hørt om muskelatrofi. Må lese meg litt opp på det.
Mine binyrer er heller ikke ok, selv om legen visst ikke er enige i det.
God bedring og håper du finner overskuddet til og hangle deg gjennom tiden frem til at du har opparbeidet deg rett til sykepenger igjen.
Det er en straff nok og være kronisk syk, om man ikke samtidig skal måtte tenke på redselen for og stå uten inntekt.
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27

Svar med sitat

Bokmerker