Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
02-02-13, 17:42 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
Hej Rufus
Har hentet citatet fra den anden hvor du snakker CT3M metoden med Vigdis... så vi kan snakke videre, uden at afspore den anden tråd.
Har du nogensinde prøvet kombinationsbehandling T4/T3? Altså ud over Thyroid... Eller hvordan ved du, at du ikke kan tåle T3?
Man kan ikke sammenligne effekten af T4 i Levaxin og T4 i Thyroid, fordi T4 i Levaxin er kun et analog til det "ægte" T4, dvs. det kan måles med samme metoder uanset om man er i behandling med Levaxin eller Thyroid, men selve effekten på kroppens biokemi er altså uens. Så når du skriver at du tåler Levaxin bedre end du kunne tåle Thyroid, behøver det kun betyde at du tåler bedre T4-analoget end du tåler ægte T4.
Gider du poste tal på de seneste prøver, også ant-TPO?
P.S. håber at du ikke er stoppet med enzymer...• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker