Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
18-01-13, 20:07 #31
Sv: Ekstraslag. Hjertebank. Løpsk puls
Svært mange av oss som er stoffskiftesyke har oppdaget hvor godt det er for kroppen og leve lavakrbo.
Da slipper du slike problem som raske karbohydrater medfører.
Raske karbohydrater virker fort slik at du får en økning i blodsukker som så skal fikses med utslipp av insulin. Om ikke kroppen er helt frisk, hender det at den slipper ut litt for mye eller litt for lite insulin, evt. ikke slipper det inn i cellene og da får man ubehag som kan minne om høy eller uregelmessig puls.
Ellers kan jeg ikke gi deg annet råd enn og bli ekspert på egen sykdom for og unngå at tilfeldige legers subjektive oppfatning og (mangel på) kunnskap, skal være det som bestemmer hvordan DU har det.
Lignende tråder
-
Hjertebank
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 18-01-13, 17:23 -
Hjelp meg, jeg har så mye hjertebank!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 04-04-10, 10:47 -
Hjertebank, er det forbigående?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 13-03-07, 11:41 -
Ferritin og hjertebank...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 22-02-07, 10:44 -
Hjertebank og liothyronin??
Av heisann i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 25-04-06, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker