Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
18-01-13, 16:54 #26
Sv: Ekstraslag. Hjertebank. Løpsk puls
Den lange ventetiden skyldes at kun er 3 leger her som utfører den type operasjoner. Det er lang ventetid på det meste av behandlinger her til lands, dessverre.
Jeg reduserer ikke dosen med Levaxin pga den medfødte feilen jeg har som medfører en puls på minst 200. Jeg har en for høy hvilepuls, 100 -110 i minuttet, og det sliter på hjertet. Og det skyldes at stoffskiftet er for høyt. Hvilepulsen var lavere før, men husker ikke når den steg. Kanskje ett år siden. Har forstått det slik at man kan se på EKG om stoffskiftet er for høyt eller lavt.
Kardiologen sa også at jeg måtte, sammen med fastlegen, finne den rette dosen med Levaxin som gjør at jeg ikke blir slapp osv. og heller ikke har høy hvilepuls.
Lignende tråder
-
Hjertebank
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 18-01-13, 17:23 -
Hjelp meg, jeg har så mye hjertebank!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 04-04-10, 10:47 -
Hjertebank, er det forbigående?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 13-03-07, 11:41 -
Ferritin og hjertebank...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 22-02-07, 10:44 -
Hjertebank og liothyronin??
Av heisann i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 25-04-06, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker