Da jeg var innlagt på sykehus for utredning av høy puls, fant kardiologen at jeg hadde for høyt stoffskifte. Dette må han ha tolket av EKG. Han reduserte dosen med Levaxin fra 950 µ til 700 per uke. Dette er jo en ganske drastisk nedgang på kort tid. Hvilepulsen var på 100.

Etter fire dager med lav dose, kom to dager med utmattelse. Denne forsvant så og jeg har hatt samme energi som før nedgangen. Men jeg har nå lagt på meg. Har ikke veid meg(gjør det aldri), men merker det for tydelig på klærne. Det dreier seg om knapt to uker med lavere dose. Er 100% sikker på at inntaket av kalorier ligger på ca 1600 daglig. Jeg prøver å trimme ca 45 min to ganger i uken. Før gikk jeg ned i vekt med det samme kaloriinntaket.

Det er dette jeg ikke skjønner. At jeg har den samme energien som før, men vekten spretter opp. Var litt frossen før dosen ble satt ned og en uke etterpå. Men er ikke det lenger. Hadde håravfall før dosen ble satt ned, men det har stoppet nå. Dette kan jo også skyldes de ekstra b vitaminene jeg tar.

Har nå lagt inn to dager hvor jeg tar µ 125 Levaxin for å se om det hjelper. Bruker nå betablokker daglig, så jeg vet ikke hva den virkelige hvilepulsen ligger på.

Ser veldig mørkt på å skulle legge på meg i dette tempoet