Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Tråd: Fordøyelse og energitap
Threaded View
-
11-01-13, 19:56 #7
Sv: Fordøyelse og energitap
Et sted må jeg begynne! Nå er immunsystemet såpass ute av lage at det angriper både skjoldbruskkjertel og pigmentcellene i huden, og kanskje er øyentørrheten en del av bildet også.
I dag har jeg vært og kjøpt glutenfri müsli og havregryn, pluss diverse frø. Da har jeg noe å begynne dagen med, som erstatning for den vanlige müslien med hvete. På benken ligger nå en haug med glutenfrie knekkebrød, riktig sprø og gode ble de! Og mektige - etter å ha prøvesmakt ett var jeg mett lenge. Så har jeg noe å spise i stedet for vanlig brødskive og knekkebrød til kveldsmat, sammen med ost eller annet pålegg. Lunsj på jobben er allerede ofte middagsrester i boks, så den ordningen får jeg prøve å utvide og videreføre. Salat fra kantina er også et alternativ, men salat om vinteren frister meg så lite.
Jeg har ofte problemer med å være konsekvent, og holde meg til de endringene jeg prøver på å innføre - det er så lett å falle tilbake til det velkjente. Men jeg gjør et forsøk, så får vi se hvordan det går ...
Lignende tråder
-
Lio og fordøyelse og vektnedgang
Av Cookie i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 1Siste melding: 08-12-12, 12:36

Svar med sitat

Bokmerker