Har vel noen merkelige historier å komme med jeg og.. Det er både morsomt og tragisk - og av og til blir jeg direkte redd..

Jeg skulle ut og kjøpe klær til jentene mine. Setter meg i bilen og freser inn til by`n. I rundkjøringa før kjøpesentret innser jeg at jeg holder fjernklontrollen til tv`n i hånda Lettere forvirret prøver jeg å få humommelsen til å virke.. Husker at jeg tenkte at jeg burde spise noe før jeg drog, men var ikke særlig sulten pga. varmen. Bestemte meg derfor for å spise en is på turen dit.. Og mer husker ikke jeg før jeg sitter med fjernkontrollen i hånda i rundkjøringa..! Da jeg kom hjem lå isen smeltet og delvis oppslikket på stuebordet mens en meget fornøyd katt lå og sov i sofaen..

En annen dag like før ferien stod jeg og skulle låse opp døra med knappen på sentrallåsen til bilen og forbannte at den nå igjen(!) var strømtom og ikke virket.. Og så like før ferien da! Da får jeg bruke nøkkelen da og låse opp tenkte jeg. Og i det jeg prøver å låse opp ytterdøra på huset med bilnøkkelen skjønner jeg plutselig at det ikke var problemer med strømtomt likevel..

To ganger har jeg også kjørt feil vei når jeg skulle kjøre jentene mine på skolen. Det verste er at jeg ikke kommer på det heller før de spør hvor vi skal..
En annen gang glemte jeg også at jeg hadde bedt samboeren om å hente dem. Stod som et spørsmålstegn på SFO og lurte på hvor de var.. "Så han har hentet dem i dag ja.. Hehe - ja da har han vel bare glemt å si fra til meg om det da." Kjører hjem og sier til samboeren at han må si fra dersom han plutselig finner på at han skal hente dem, så slipper jeg og å dra dit unødvendig! Han ser forvirret ut og sier at jeg ringte ham for halvannen time siden og ba ham om å hente dem..!? Det kan jeg ikke for alt i verden huske altså!