Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
11-08-12, 12:55 #26
Sv: Er i gråsonen og trenger sårt noen råd!
Ikke vet jeg - det de sier er at jeg kan få lavt stoffskifte - om et år eller om fem år. Det vet de ikke. Men at det bare er å ta blodprøver til jeg blir verre. Men f...! Jeg er da ikke interessert i å vente til jeg blir dårligere enn det jeg har vært?? Det er jo uaktuelt. I hvertfall når jeg leser at det kan være lurt å starte med behandling FØR man utvikler for lavt stoffskifte. Men hvorfor sier de seg ikke enig i det??
Håpløst å møte så mye uvitenhet og bli behandlet så dårlig... Ja,ja godt jeg er en fighter til tross for at jeg er ganske så oppgitt over hele greia - og så kjipt det er at det så mange i samme situasjon som møter et helsevesen som
ikke er interessert i å hjelpe. Leger - skal ikke de egentlig lege? Det er sikkert masse mennesker der ute som ikke får hjelp - eller som vet hva som feiler de.. fysj!
For min del har jeg ikke fått noen hjelp for årsakene til plagene mine mine de siste årene - bare medisiner for symptomene. Da er man jo like langt!!!
Sleit med spenningshodepine et års tid - fikk sterke smertestillende. Begynte å ta mineraler og omega3 hver dag og hodepinen forsvant...
I går fortalte en venninne at hun akkurat fikk beskjed om hvorfor hun hadde vært så syk i vinter - hun hadde hatt kyssesyken, men det hadde de glemt å fortelle henne.!!! Håper inderlig kroppen hennes ikke har tatt skade av dette..
Dette er vel bare barnemat i forhold til hva mange andre har opplevd, men jeg har jo akkurat beveget meg ut i dette nye landskapet - og har mye å lære :-)
Nå har jeg hatt det jeg tror er hyper symptomer i en ukes tid. Kjempeekkelt! Hjertebank og uro. Fikk ikke sove i går - pulsen gikk i hundre..... Kan det skyldes at jeg var uten Levaxin i en uke - for så å begynne på dobbel dose igjen? Skulle jeg heller fortsatt på den lave dosen og så trappet opp om seks uker? (selv om jeg har gått på levaxin i 7 uker - så en ukes stopp?)
Hvor lenge har man hyper symptomer ved doseenring/oppstart på nytt?
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte? Sjekk om du er i gråsonen
Av myris i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 2Siste melding: 13-06-11, 06:30 -
Ny og trenger noen tips til legetime imorgen
Av izzie i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 7Siste melding: 26-04-10, 10:06 -
Trenger svar på noen spørsmål
Av MizzyCat i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 13-01-08, 00:44 -
Trenger hjelp av noen som vet.
Av Leia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 01-09-07, 19:24

Svar med sitat

Bokmerker