Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
07-03-10, 19:57 #1
Lavt stoffskifte? Sjekk om du er i gråsonen
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
01-11-10, 17:40 #2
Sv: Lavt stoffskifte? Sjekk om du er i gråsonen
Hmmm - jeg vet ikke hvorfor du ikke har fått svar på denne,
som er om Omdal - han er det jo skrevet litt (blandet) om her på forumet.
Jeg pleier å klippe inn små eller store smaksprøver -
gidder ikke alltid å klikke når det bare er en link
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
13-06-11, 06:30 #3
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
sjekk denne linken om PHU, veldig interessant for oss
Av snoopy i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 15-01-08, 13:07 -
Hvem har behov for å snakke med legen i en halv time?
Av Anne Ma i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 17-06-06, 14:17 -
Sjekk denne artikkelen! Hodepine som sitt symptom for hypo.
Av i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 10Siste melding: 24-04-05, 18:25
Svar med sitat



Bokmerker