Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
28-07-12, 15:40 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
For snart 14 dager siden økte jeg LDN til høyeste dose på 4.5 mg. Etterhvert ble jeg endel plaget med varmefølelse og mistenkte at doseøkningen gjorde meg litt hyper. jeg har lært at blir du hypo av LDN, vent og se! Men blir du hyper, gå ned! (oj, slik skrevet ble det rene rim og regler!)
Nå er jeg nede på 62.5 mcg T3. Det kan hende jeg skal enda litt ned, men jeg tar det rolig, å bli hypo i stedet er ikke så morsomt. Jeg brukte 70 mcg T3 på det meste. Her som ellers er individuelle behov forskjellig. Jeg tror jeg leste at Dr. John Lowe brukte 150 mcg T3 hver dag.
Siden jeg har gjort to ting samtidig, gått over til ren T3 og begynt med LDN samtidig, vet jeg ikke hva som har gjort hva. Men at LDN har spilt en viktig rolle der jeg er nå, er jeg ikke i tvil om
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker