Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
23-06-12, 15:04 #12
Sv: Er i gråsonen og trenger sårt noen råd!
Jeg har vært hos endokrinolog. Han mente jeg ikke skulle få behandlig i det hele tatt (!) at jeg måtte vente til jeg ble dårligere. Det var bare tull å begynne med Levaxin når jeg fortsatt hadde egenproduksjon, sa han.
Det at jeg hadde så høy Anti TPO hadde ingenting å si, for det kunne man ikke behandle. Derfor gikk jeg tilbake til min lege og sa at jeg ville prøve behandling selv om endokrinologen ikke ville det.Og da ble jeg satt på 25mcg.
Aner ikke om han har tenkt å sette den opp til 50 når jeg skal dit neste gang (som blir 7uker til fra jeg begynte på 25 mcg) Jeg har jo mulighet til å øke til 50 selv, men vet ikke om jeg bør gjøre det uten å snakke med han først. Jeg har også vært hos to andre leger tidligere der den ene sa jeg kunne begynne på behandling, mens den andre ville at jeg skulle vente.. bare ta blodprøver frem til jeg ble verre slik som endokrinologen ville.
Ikke rart jeg er forvirra!
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte? Sjekk om du er i gråsonen
Av myris i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 2Siste melding: 13-06-11, 06:30 -
Ny og trenger noen tips til legetime imorgen
Av izzie i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 7Siste melding: 26-04-10, 10:06 -
Trenger svar på noen spørsmål
Av MizzyCat i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 13-01-08, 00:44 -
Trenger hjelp av noen som vet.
Av Leia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 01-09-07, 19:24

Svar med sitat

Bokmerker