Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
19-06-12, 08:22 #5
Sv: Er i gråsonen og trenger sårt noen råd!
Nå har jeg tatt 25mcg Levaxin i 7 dager på morgenen og 100mcg selen på kvelden. Er veldig spent på blodprøvene jeg skal ta 19.juli om det har hatt noe innvirkning. Og om selenen har noen innvirkning på anti tpo (som jeg synes jeg har lest
at den har- somewhere...) De fleste symptomene jeg kjente i begynnelsen har gitt seg og jeg tror jeg føler meg litt mer våken, eller har litt mer energi enn jeg har hatt! Er ikke helt sikker for jeg er samtidig trøtt! (ikke lett å forklare) Nå har jeg jo ferie så det er først når jeg kommer igang med skole og jobb til høsten at jeg virkelig får kjenne på det.
Jeg lurer på om det er noen som vet om man burde komme opp i 1,5-2 µ pr. kilo kroppsvekt når man har latent hypotyreose? Eller er det bare når man slutter helt selv med egenproduksjon?
SKal prøve å finne ut hva verdiene mine var i 2008, da jeg visstnok hadde helt fine prøver.
Ha en fin dag alle sammen!
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte? Sjekk om du er i gråsonen
Av myris i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 2Siste melding: 13-06-11, 06:30 -
Ny og trenger noen tips til legetime imorgen
Av izzie i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 7Siste melding: 26-04-10, 10:06 -
Trenger svar på noen spørsmål
Av MizzyCat i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 13-01-08, 00:44 -
Trenger hjelp av noen som vet.
Av Leia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 01-09-07, 19:24

Svar med sitat

Bokmerker