Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
17-06-12, 09:29 #11
Sv: Sliter med å gå på lavkarbo
Liten oppdatering fra meg

Jeg no ikke spist sjokolade eller annet godteri/bakvarer/brus på en ukestid...har søtbehovet og uroen i kroppen blitt for høy,har jeg spist bringebær/blåbær og jordbær med fløte og litt vanijesaus på..evt en atkins bar(men proper så fryyyyyktelig av de)
i fra å være dårlig 5-10 timer dagen i begynnelsen, så har jeg gått ned til å bli litt dårlig i går,men det forsvant etter en bit vannmelon,et par jordbær,noen blåbær og et par båter appelsin....
og i dag kjenner jeg ingenting så langt hvertfall...
så jeg tror avsukringen fungerer stårlende sålangt..jeg tar det sakte men sikkert..og gleder meg til abstinensene er 100% borte og jeg kan konsentrere meg mer om å telle karbohydrater og finne en balanse der jeg kan trives med....
må også ligge til at vekten viser - 1.3 kilo
Love IT
Fibromyalgi, masse allergier, Hashimoto's. Dagboken til Tone
Lignende tråder
-
Min 11-årige datter sliter
Av Porla i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 29Siste melding: 06-01-13, 10:37 -
Sliter du med å få resept på LDN?
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 1Siste melding: 31-03-12, 08:01 -
THS-verdier og sliter med søvn
Av Lotta i forumet SøvnSvar: 21Siste melding: 11-11-08, 18:37 -
Sliter med å bli gravide
Av Bonzo i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 25-06-07, 18:50 -
Går på Levaxin, men sliter fortsatt....
Av Jente77 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 11-01-07, 19:40

Svar med sitat
Bokmerker