Før jul gikk jeg på lavkarbo så det suste,vekten gikk nedover(- 12 kilo ca) men var en del svimmel og ble fikk en sykeperiode.julen kom og utskjeielsene kom også..og wops var påsken der og enno mer karbohydrater.. og så har en bare vært flink sånn innimellom frem til no for en liten månd siden....
da bestemte jeg meg at no var det nok og jeg skulle "av sukre meg" altså ikke spise noe sukker til trangen og lystene forsvant.....
jeg holdt i hele 4 dager og da skrek kroppen min på rettferdighet og helle dussen så vondt og uvel jeg hadde det...

så jeg kjørte i meg en halvliter med fanta orange og ble så fin i formen igjen......

og så har no ukene godt og jeg prøver meg noen dager og blir helt forferdelig uvel igjen og gir etter og gir kroppen det han vil ha..

men no gikk jeg på vekten igjen i morges og alle de 12 kiloene er kommet på plass igjen

jeg må over på lavkarbo igjen,men jeg vet ikke om det er noe jeg gjør feil siden jeg ikke lykkes....noen som har noen gode råd?

må ALLE igrennom en slags abstinens periode?
hva er triksene og hva må jeg bare regne med at jeg på lide meg igjennom før det blir bedre?