Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
16-04-12, 18:02 #15
Sv: Høy anti-TPO, spontanabort. Kan jeg ha lavt stoffskifte? Lege mener ikke det...
http://www.naturoghelse.dk/shop/mega...-d3-3445p.html
Denne er både jeg og andre fornøyd med iallefall.
Ikke gjør samme tabben som meg og bestill fra iherb som ikke ligger i et EØS-land; da blir de stoppet i tollen og sendt tilbake.
Mye greiere med Danmark.
Er man stoffskiftesyk skal d3 absolutt ligge høyere enn din prøve viser.
B12 var heller ikke noe og rope hurra for, men det jeg legger merke til spesielt er at både selen og sink er altfor lavt. Sinken din er jo under referanseområdet!
Selentilskudd hjelper forresten til og få ned antistoffer, selv om selennivået er normalt i kroppen.
Jeg bruker daglig tilskudd av bl.a. selen + jeg koser meg med 6-7 paranøtter som TV-kos (paranøtter er rike på selen)
Ellers er jeg helt enig med deg; dette forumet er gull verdt siden leger generelt ikke innser hvor omfattende stoffskifteproblematikken er for oss, og enkelte leger i tillegg ikke vet hvordan lese blodprøver eller når man bør øke eller senke levaksindosen.
Stå på videre, og lykke til!
Lignende tråder
-
Fastlegen min mener jeg ikke har så lavt stoffskifte at jeg bør ha symptomer...
Av Anino i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 06-05-11, 23:04 -
anti-tpo på over 300... lavt stoffskifte
Av lykkepillen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 30Siste melding: 08-02-11, 10:11 -
To spontane aborter på rad.
Av Linn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Større fare for spontan abort?
Av lady90 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Hvilken form for lavt stoffskifte? Høy anti-TPO
Av Cossie77 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 19-03-10, 13:56

Svar med sitat

Bokmerker