Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
10-04-12, 21:19 #11
Sv: Høy anti-TPO, spontanabort. Kan jeg ha lavt stoffskifte? Lege mener ikke det...
BenteR: takk for lykkeønskning

Ja, jeg har og forstått at ME og stoffskiftesykdom har mange fellestrekk.
Egentlig derfor jeg trodde på legene da de fant ut at jeg hadde ME, at det ikke var relatert til stoffskifteproblematikk.
Når det gjelder legen... hmm, så må jeg først se om han går med på blodprøver om morgenen, fastende. Og få han til å henvise meg videre for undersøkelser av hypofyse, skjoldbrukskjertel så er det iallefall gjort.
Nielsigne: takk for mye god informasjon!
Jeg har lest det du skriver flere ganger, noe forstår jeg og noe klarer jeg ikke forstå idag... Synet er vanskelig, har de siste dagene blitt mye svie og smerter bak øyne. Konsentrasjon elendig Men jeg skal lese det igjen og igjen til jeg har forstått.
Når du spør om jeg i forveien har hatt problematikk med min t3 - hva mener du
hehe
Jeg har hatt høyt, veldig høyt stoffskifte tidligere, i 2001. Men dette er kanskje ikke svar på spørsmålet
D3 tar jeg, men kun 10 mikrogr... Har lest om at vi bør øke dosene, men visste ikke om jeg kunne gjøre det da jeg planla graviditet. Nå kan jeg imidlertid gjøre det, en periode iallefall! Takk for linkene!!
B-vitaminer er det noe av i Solaray multivitaminer, men det er meiningen jeg skal starte med mer B-vitaminer, B-mega stress fra Solaray. Skal kikke og sammenligne med den du linker til!
Jeg har store utfordringer med å svare her idag, men håper jeg har svart noe fornuftig, hehe
Lignende tråder
-
Fastlegen min mener jeg ikke har så lavt stoffskifte at jeg bør ha symptomer...
Av Anino i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 06-05-11, 23:04 -
anti-tpo på over 300... lavt stoffskifte
Av lykkepillen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 30Siste melding: 08-02-11, 10:11 -
To spontane aborter på rad.
Av Linn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Større fare for spontan abort?
Av lady90 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Hvilken form for lavt stoffskifte? Høy anti-TPO
Av Cossie77 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 19-03-10, 13:56

Svar med sitat

Bokmerker