Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
04-04-12, 12:24 #3
Sv: Trøtt av medisinjusteringer
Hei Rosa

Helt enig med Vilma. Både ved å senke eller å øke dosen høres det mer riktig ut at det skjer sakte, så kroppen venner seg til endringene.
Jeg begynte på 50 mcg Levaxin i 2005, og første gang jeg måtte øke, var det med 25 mcg to ganger i uka. Etterhvert var min dose justert til 100 mcg i uka, før jeg begynte på kombibehandling (Levaxin T4 + Liothyronin T3) i 2009.
Ssyntetiske T4 og T3 har ikke virket optimalt på meg - jeg fikk flere og flere symptomer som kom snikende. Jeg råder deg å lese bøker som forklarer dette problemet.
Stop The Thyroid Madness av Janie Bowthorpe er en samling pasienthistorier. Hypothyroidism Type 2: The Epidemic av dr. Mark Starr er skrevet utifra god gammel kunnskap og behandling med naturlig tyroksin (fra gris) som faktisk er mer lik menneskers stoffskiftehormoner. I tillegg fikk dr. Starr selv hypothyreose og alle problemene med syntetisk medisin. Begge disse bøkene er utrolig lærerrike ved at de går dypt inn i materien, samtidig som de er lettfattelige.
-lig hilsen Elbeth
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Postpartum tyreoiditt... Hjelp!
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 22Siste melding: 07-05-12, 19:58 -
Så ufattelig trøtt og sliten
Av Artistic i forumet Graves sykdomSvar: 10Siste melding: 23-08-11, 12:47 -
så trøtt, så trøtt ..........
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 11-09-07, 19:46 -
Trøtt å sliten
Av Shelley i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 02-08-07, 16:28 -
Er sååå trøtt...
Av Juliemor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 12-01-07, 21:57

Svar med sitat
Bokmerker