Undskyld, jeg har helt overset denne update og dit spørgsmål om nakke-skulder-halløj.

Jeg har selv kun erfaring med, at det er stofskiftehormonet, der gør hele forskellen på, om jeg får smerter eller ej. Som ung fik jeg faktisk muskelsmerter, når jeg skulle have menstruation men tænkte jo ikke nærmere over det. Men har nok allerede dengang trængt til et tilskud af lidt forskelligt

Har du ikke noget indtryk af, om du skal ha mere eller mindre thyroid, når du får de her smerter, Sharon? Jeg må sige, at jeg nogle gange har taget en ordentlig "klat" oveni dosen, hvis jeg har følt mig syg eller dårlig tilpas. Sådan 60 mg oveni hjælper på det meste ... men en dag, da jeg havde været til et skrækkeligt møde, tog jeg en hel tablet på 125 mg lige efter, og jeg tror, det var nærmest livreddende ...

Når det er muskler, føler jeg, man er meget afhængig af stabilitet - men som eksperiment kan jeg anbefale det med at ta pænt med ekstra oveni Skal man sætte dosen op som sådan, må man selvfølgelig gå meget mere forsigtigt til værks. Men man kan jo så lade eksperimentet indgå i overvejelserne.

Nielsigne