Tusen takk for svar :-)

Har vært borti tanken flere ganger, og skjønner vel i grunnen at det er der jeg må ende til slutt jeg også - med naturlig thyroid. Tanten min bruker også det Har du gått på dette lenge?

Endokrinologen hintet vel til at det er neste steg dersom det ikke ser ut til å gå bedre etter å ha begynt på kombobehandlingen. Men ting tar så innmari lang tid! Skal inn til endokrinolog i mai tror det jeg var. Og å vente helt til da før ting skal ta fart er bare deprimerende. Men sånn er det jo bare med denne sykdommen! Problemet mitt nå er bare at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal overbevise fastlegen min om at jeg fortsatt er syk! Jobb virker helt uaktuelt for meg nå.. Og når jeg fikk første sykemeldingen for tre uker siden av han som er den rette fastlegen min, så spurte han om jeg ville ha en uke fri for å "komme til hektene" igjen.. Han mente jeg var deprimert og litt overmedisinert, men fikk troen på at han mente jeg var mest deprimert!

Skulle ønske legene kunne tatt seg tid til å høre på hvordan jeg faktisk har det, og diagnostisere litt utfra det, og ikke bare den j**** TSH-prøven!!!

Skal se om jeg får kjøpt de bøkene du nevnte kunnskap er vel den største makten med stoffskifte-galskap ;-)