Ja, jeg vil da prøve at høre, hvad de mener om længerevarende antibiotikabehandling hos Hertoghe. Men foreløbig har de ikke lagt op til snak eller undersøgelser vedr. overvækst af svamp, parasitter eller infektioner. De anbefaler en meget streng diæt, som jeg endnu ikke har formået at følge - og tænker måske, at den i sig selv løser problemerne - men det vil jeg da prøve at spørge ind til, når jeg kommer derned.

Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
Med det lave blodtryk kan du vist roligt give den gas med lakridsrodste - måske kan det give dig et meget vigtigt boost (det gav mig et af mine første fremskridt). Jeg bruger 2 tsk skåret rod med top til ½ liter vand. Hælder kogende vand over og lader stå lige under kogepunktet i ca. 15 minutter til "klumperne" er faldet ned til bunden. Hælder så gennem en lille si.
Tusind tak for den info. Jeg har jo læst mig frem til, at lakridsrod er godt til at hæve blodtrykket med, men var kun nået til at få en kop til morgenmaden. Nu vil jeg da prøve at få drukket nogle flere i løbet af dagen - jeg behøver jo tydeligvis ikke at frygte et forhøjet blodtryk lige i øjeblikket .

Kan i øvrigt oplyse, at jeg nu har fået menstruation - og kun med en dag med slem PMS - nemlig i går. Helt utroligt set i forhold til, hvordan jeg har haft det i 10 dage op til menstruation de sidste par måneder. Jeg kan jo selvfølgelig ikke være sikker på, at det er derfor - men det må næsten være fordi jeg har hævet progesteron dosis og/eller taget kalium. De gener, der er mindsket, er; nedtrykt humør, irritabilitet, væskeophobninger, smerter i underliv, øgede muskelsmerter/stivhed - og sikkert flere, jeg ikke lige kan komme på. Der har fortsat været urolig søvn og hævede og ømme bryster, men søvnen kan jo skyldes meget andet - og når jeg læser hos Dr. Teitelbaum, lyder det som om, at hævede og ømme bryster i sidste halvdel af cyklus er forventeligt, når man er i behandling med progesteron.