Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Threaded View
-
19-02-12, 10:38 #20
Sv: Hashimoto's siden 2003
Tak Luuna!
Det er det netop, jeg ville bare ønske, jeg havde råd til at få taget nogle af de prøver, der kan vise noget om parasitter, svampe osv., så jeg kunne være mere sikker i min indsats - men det bliver desværre ikke lige nu.
Ja, men det må da også være muligt at finde en privat læge, der vil udskrive Diflucan, hvis det er nødvendigt - eller? Jeg læste i første omgang hos Teitelbaum, at det var et must med Diflucan ved svær svampeinfektion - og nu også hos Lydeking - men jeg skal lige 'forlige' mig med det, da jeg ellers er blevet overbevist om, at antibiotika er noget, jeg bør undgå - så vidt det er muligt. Men man skal måske betragte det sådan, at Diflucanen renser ud - og så må man opbygge tarmfloraen igen bagefter...
Flot at du ser sådan på det! Og det er jo netop, når vi selv famler, tvivler og er usikre, at andres kritiske spørgsmål kan ramme og påvirke os. Så der er jo kommet noget rigtig godt ud af 'forsøget' på den måde!
Øvrige updates:
Jeg har bestilt en tid hos Eva Lydeking om et par uger - inden jeg skal til Belgien. Jeg vil gerne have et indtryk af, hvad hun måske kan hjælpe mig med, inden jeg tager derned.
Min PMS lader til at være mindre slem denne gang, efter jeg har øget dosis progesteron og tager kalium-tilskud (efter anbefaling fra belgisk læge) - men der er selvfølgelig nogle dage endnu, hvor det kan nå at blive slemt.
Min ansigtshud er blevet meget renere, efter jeg nu i snart 2 mdr. har halveret dosis DHEA - til 5 mg hver anden dag.
Jeg har oplevet lignende mavesmerter som ved Adrenal Stress End ved citron i vand og dijonsennep. Så jeg skal tydeligvis holde mig til 'mild' kost i øjeblikket. Tager fortsat Rød Elm tre gange dagligt. Blev først efter et par dage opmærksom på, at det kan influere på optagelsen af andre tilskud/hormoner - så nu tager jeg det med 2 timers afstand til hormonerne og helst også til øvrige tilskud. Holder mig pt. fra frugt og særligt tørret frugt.
Mine nakkesmerter og hovedpiner er af en eller anden grund aftaget. Samtidig er min hvilepuls steget fra ca.60 til ca. 70, så måske er jeg begyndt at få Thyroid bedre ud på celleplan (nogle steder) - og der er så derfor ikke så meget frit cirkulerende overskydende hormon i blodet? (bare eget tankespind...)

Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker