Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Threaded View
-
14-02-12, 08:02 #20
Sv: Hashimoto's siden 2003
Tak Luuna og
til dig! Håber det går ok med dine eksperimenter?!
Jeg tror, du kan have helt ret i, at det også spiller ind på min tilstand. Jeg skal have taget blodprøver til Belgien i morgen - og glæder mig til at se, hvad de viser i forhold til østrogen. Og så vil jeg tale med lægen om det, når jeg kommer derned. Måske jeg bør starte østrogenbehandling op igen i mindre doser.
Mht. cortisolen, så er jeg sikker på, at det er et problem for mig. Lige nu satser jeg på, at jeg kan rette op på det med Adrenal Glandular, andre tilskud og minus stress (prøver at følge så mange af Wilsons råd som muligt), imens jeg læser så meget som muligt om HC-behandling. Hvis jeg skal i gang med HC, skal jeg have taget en beslutning om, om jeg tror på, at en lille dosis (fx 5-10mg) er den korrekte måde, eller om der min. skal 20 mg til.
Jeg læste i øvrigt i går i Isagers bog 'Blinde pletter' - og der stod en fuldstændig beskrivelse af mig!
Indtil videre kan min mave godt tolerere Ribosen
.
Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker