Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
Pakken indeholder bl.a. "Sleep Tonight!", som jeg nu har været løbet tør for en rum tid, selvom jeg har sparret på dem og taget en mindre dosis.

Hvad er konsekvensen?
Konsekvenser er, at jeg ikke sover ordentligt. Dvs.: Jeg sover ikke længe nok og godt nok!

Og hvad sker der så?
Ja så kan mit i forvejen dysfunktionelle og overbelastede immunforsvar ikke løfte opgaven! Min temperatur stiger, og jeg får influenzasymptomer med øm hovedbund, ondt i halsen osv.
Jeg får desuden tiltagende inflammation i hele kroppen, og mine smerter forværres dramatisk.

Desuden går det galt med mit cortisol, og det er ikke lige så smart, når jeg i forvejen har en konflikt med T3 og en stor udfordring med at trappe op på medicinen. Hvis det fortsætter, kan konsekvensen blive, at jeg må sætte dosis ned.

Jeg er selvfølgelig også mere udmattet, min hjernetåge er forværret, det flimrer for mine øjne og lysfølsomheden er taget voldsomt til og jeg får igen tendens til angst

Sleep tonight virker med det samme, hvis man har brug for indholdsstofferne, men virkningen bygges også op over tid, og nu skal jeg så til at starte forfra.
"Sleep Tonight!" kan du købe i UK hos AllStarNutrition for £ 16,97 ($ 15,09 i USA)

Her forhandles (en gross?) Enzymatic Therappy products udenfor USA.