Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Threaded View
-
13-12-11, 09:38 #33
Sv: Hashimoto's siden 2003
Kære Nielsigne
Tusind tak for dine erfaringer vedr. det med nakke og bihuler - det er virkelig rart at høre, at du har oplevet en bedring, da du kom op i dosis. Jeg vil prøve at lade være med at spekulere for meget over, hvad generne skyldes og satse på, at de vil aftale eller måske ligefrem forsvinde, når jeg i det hele taget kommer mere i balance hormonelt.
Det med ondt i svælget kender jeg forresten også til. Jeg føler de fleste dage, at jeg er lige ved at blive rigtig forkølet, men det bliver sjældent til mere - det er bare slimhinderne, der er konstant hævet...
Jeg har tidligere prøvet kraniosakral terapi og kunne godt finde på det igen - lige nu er det bare økonomien, der sætter grænser for, hvilke muligheder, jeg har - er godt nok ved at være i bund af alle de udgifter til læge i Bruxelles, kosttilskud, særlig kost, prøver osv osv - men sådan er det jo. Men måske jeg kan få en henvisning til en fysioterapeut, så er det jo ikke så dyrt.
Tak for de opmuntrende ord - dem har jeg virkelig brug for
Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker