Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
22-11-11, 18:56 #1
Lavt stoffskifte og i skikkelig dårlig form
Har nå sittet ei stund og lest meg grønn på ting som er å finne om denne sykdommen. Jeg sliter mye med meg selv for tiden og dette går jo utover barn og samboer og meg selv. Er alltid lei meg eller sint, sliten og trøtt ( sover endel på dagtid siden jeg pga vond rygg våkner flere ganger i løpet av natten).Er helt utslått etter et skolemøte eller lignende, noe som forekommer ofte siden to av ungene mine har spesielle behov.Er så utrolig lei... Følelsene mine sitter utenpå, kan gråte for alt. I tillegg legger jeg på meg, det bare fortsetter og fortsetter. Alltid sulten i tillegg til sukkerhunger. Har nå brukt Levaxin siden 2004 men jeg har aldri gått ned i vekt sånn mange andre jeg kjenner har gjort etter de har kommet skikkelig igang med medisiner. Fryktelig demotiverende.Kunne tenke meg å sove et par tre år.
Noen som har noen tips? Det er en jungel av masse forskjellig info her og siden hodet mitt er i tåkeland nesten hele tiden klarer jeg ikke sortere riktig tror jeg. Skal be legen min sjekke binyrene men jeg er redd for å ikke bli trodd... ( selv om jeg er vant med hypokonderstempelet nå). Jeg har blitt satt på antidepressiva, sendt til psykolog, prøvd å være mer sosial men det funker ikke. Blir bare dødsliten..Vil ha et vanlig liv jeg
Lavt stoffskiftediagnose siden 2004men sympt har forverret seg mye den siste tiden
Lignende tråder
-
Normale verdier, fortsatt dårlig form.
Av Evelina i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 33Siste melding: 26-03-10, 23:28 -
Ny her - sliter med lavt stoffskifte, men får ikke skikkelig hjelp!
Av LillemorX3 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-09, 08:15 -
Dårlig form, avvik i prøvesvar?
Av Hsn i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 17-08-07, 13:17 -
Dårlig form - urgh !
Av Leya i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 29-07-07, 11:38 -
Er skikkelig dårlig nå og er redd
Av otika i forumet Høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 07-05-07, 17:41

Svar med sitat

Bokmerker